søndag den 15. september 2013

Ciaté - Denim Manicure Anmeldelse



Sussi og jeg har jo været så heldige at få lov til at prøve dette lækre sæt fra Ciaté, hvor man kan lave denim-negle. Endnu engang er Ciaté kommet med et sæt som gør ellers avanceret negledesigns så lette at selv et barn kan lave dem.

Når man køber sættet får man:

 1 Neglelak fra Ciaté Regatta
 1 Lim
 2 Ark med water decals
 Forskellige nitter til at pynte med
 1 Vejledning til at finde rundt i sættet

Prisen for sættet ligger på 160 kr og det kan købes i Magasin, Sephora, udvalgte Matas, parfumerier og online butikker.


Trin 1: Selve neglelakken

Neglelakken dækker super flot, den kan sagtens gå bare med et enkelt lag, hvis bare man er lidt omhyggelig, jeg har dog lagt to lag på de her billeder.
Det er  rigtig vigtigt at man lader neglelakken tørre helt, inden man giver sig til at komme klistermærkerne på, ellers får man lavet trykmærker i neglelakken.





Trin 2: Water decals

Klistermærkerne skal klippes ud i de rigtige størrelser INDEN man putter dem i vand, ellers er det et værre rod at få dem klippet til og sat på neglene uden at de krøller sammen.
Ellers er det rigtig nemt at sætte klistermærkerne på. Jeg har kun valgt at bruge de hvide striber, men der  er også nogle guld-farvede striber, man kan jo også sagtens blande de to slags striber.



EKSTRA: Jeg har gået en smule ud over hvad der er i sættet, og det vil jeg lige skrive på, så I har en chance for også at gengive manicuren derhjemme. Da Sussi og jeg kiggede på Regatta neglelakken, var vi enige om at den var FANTASTISK og en virkelig flot farve til denim. Men, for der er et men, den burde have været mat. Så jeg fandt min matte toplak frem og gav hele manicuren et godt lag, efter jeg havde kommet klistermærker på. Det fuldendte manicuren fuldstændig for mig, så jeg kan kun anbefale at man prøver at give sin manicure et lag mat toplak.




Trin 3: Nitter

Det her er det simpleste af trinnene, især hvis man huske at man nemt kan samle nitterne op med en tandstik/rosenpind eller andet som er spidst, med en smule toplak på.
Det eneste negative jeg har at sige om nitterne er, at nogle af dem er meget store, og jeg ville kun, kunne bruge dem på tommenfingeren, desværre er det også dem der er flest af, men man kan jo heldigvis selv anskaffe sig nogle andre nitter hvis man kigger lidt rundt på nettet, fx amazon eller ebay.

Alt i alt har vi endnu et rigtig flot sæt fra Ciaté, jeg synes det går rigtig flot her til efteråret, hvor neglene gerne må være lidt mere rustikke.

- Maja

Husk at I også kan følge os på Instagram @Neglenymfer

Produktet er tilsendt til test, men meningerne i indlægget er altid vores egen.


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser jo rigtig godt ud! :)
men det er nu den lak jeg er mest er vild med! den er virkelig flot! jeg kunne ikke finde navnet på den i jeres indlæg så derfor vil jeg gerne høre hvad den hedder ;)

http://nicenails-byastrid.blogspot.dk/

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak for din kommentar :) Navnet er vist også nævnt i indlægget, men du får selvfølgelig også navnet her :) Den hedder "Regatta" og den er SÅ flot :)
Mvh Maja

Send en kommentar